Zet jezelf 
op de kaart
in je kracht
op scherp

WAT IS EEN MERKKOMPAS

Het is een praktisch, eenvoudig document dat richting geeft en vanaf nu jullie houvast wordt.

Klanten zullen zich meer in jouw merk herkennen en zich makkelijker aan jouw merk binden. Het vertrouwen groeit. Je geeft met je merk bevestiging aan de klant.

Na de workshop vat ik alles samen op één A-4, zodat jij/jouw bedrijf het merk scherp heeft met daarin de essentie van jouw merk in een paar woorden.

Het merkkompas maakt jouw bedrijf bewust waar je voor staat. Alles wat hierna opgepakt wordt, doe je met die bril op. Je kan het er op verschillende momenten weer bijhalen. Ik zeg altijd: “Leg de brandbox maar onder je kussen”.

Je kunt allerlei afwegingen hieraan toetsen of doorvoeren in dingen die je gaat oppakken. Het helpt bij de koers van het bedrijf, een eventuele nieuwe route, het ontwikkelen van een nieuw logo of nieuwe website, het ontwikkelen van nieuwe producten of diensten en natuurlijk de interne en externe communicatie.

Meer

WAT STAAT ER IN

  • Visie
  • Missie 
  • Wat neem je mee vanuit het verleden
  • Wat zijn je usp’s
  • Wat is je (merk)karakter
  • Wie is je doelgroep
  • Wat zijn jouw voordelen
  • Wat beloof jij jouw klant
  • Essentie van jouw merk

Kies jouw Advies

Prijzen zijn exclusief BTW, exclusief eventuele locatie kosten, inclusief voorbereiding en uitwerking in het merkkompas.

Workshop
Individueel

300
  • Huiswerk vooraf
  • Individueel
  • Merkkompas
  • 100 dagen check up
Populair

Workshop
Bedrijven

800
  • Huiswerk vooraf
  • 4 personen
  • Merkkompas
  • 100 dagen check up

NEEM CONTACT OP